XPRESS 120

Baby program saya akhirnya telah melabuhkan tirainya. Terima kasih kepada boss sebab bagi kepercayaan kepada saya untuk handle 13 episod game show. Saya kutip sebanyak mungkin ilmu penerbitan sesebuah rancangan hiburan dengan harapan ilmu ini dapat membantu saya untuk menerbitkan program yang lebih bermutu di masa hadapan. Salah dan silap pula saya ambil sebagai pengajaran. Bukan senang hendak duduk dikerusi penerbit dan handle sepasukan penerbitan yang mempunyai 1001 masalah. 

"Saya masih budak yang baru nak belajar"

Thanks Guys!!
Alhamdulillah.


Captain of the Pirate Ship
updating my script 
still can smile!!
i'm done
Red Team
Diva HTV
Blue Team
loved her excotic look
Geng Minah Tong Gas suka melatah!!
C.I.N.T.A tapi sebutan ejaannya tak sama macam kita
Ahmad...my best man
kengkawan 
kawan lama suka gaduh mulut...AA
Razif...my Script Asst.

Nurul...my 1st Asst. Producer

Izzat...my 2nd Asst. Producer

Comments

Popular posts from this blog

Embrio Transfer (ET)

Ovum Pick Up (OPU)

My Journey to Baby Dust