February datang lagi...


Saya menghabiskan cuti selama 8 hari dengan aktiviti yang menyeronokkan walaupun agak memenatkan. Bermula dengan percutian ke Colmar Tropical Resort, Bukit Tinggi...jenjalan ke kota penuh keriangan di Genting Highlands dan akhirnya menghabiskan sisa-sisa cuti di kampong mertua di Kg. Sayong Lembah, Kuala Kangsar. Terima kasih kepada En. Manager Colmar Tropical Resort sebab baik hati meng'upgradekan bilik kami dari standard room kepada suites room. Terima kasih yang tak terhingga jugak kepada encik hubby sebab bawak saya jenjalan.  Di samping itu, kesempatan yang ada ini saya gunakan sepenuhnya untuk beramah mesra dengan ayah dan mak mertua serta ipar-duai. Kiranya macam sessi orientasi la!!. Pak Din memang cool orangnya lebih kurang macam ayah saya Pak Nozmi. Kadang-kadang boleh buat bergurau dengan ayah mertua saya nih. Hehehe. Mak Zainah plak terlebih humor berbanding Pak Din. Ada je macam-macam  cerita  dapat kita dengar kalau duduk bersembang dengan Mak Zainah nih.  Baru saya tau...dari mana datangnya perangai suka bergurau dan mulut cakap banyak encik hubby tuh!!. Yang pasti, keluarga besar encik hubby betul-betul buat saya seperti berada di kalangan keluarga sendiri. Syukur alhamdulillah...terima kasih Allah atas segala-galanya.

bilik suites
Tropical sangat!!
dinner
up view
kuda kayu je...
horse ridding
Hubby with Felicia
chill time
Doraemon
nak jugak ye...
Ho Chak!!
Pan Mee feveret encik Hubby
Hubby Luvvy!!!
ehem-ehem
Babah lepas gian...
Anak dara jemur kain
Happy meal McD with shirah
seronok ye dapat dolls
farzana kat sekolah lama babah
ibu pun follow...
Nur Farzana Mohd Fauzi
zana dan ibu
new sissy...tasya dan kak nor
our beloved SUSHI
rombongan Pak Munawer ke kampong zombi
mandi manda
zana with hani
My Family

Comments

Popular posts from this blog

Embrio Transfer (ET)

Ovum Pick Up (OPU)

My Journey to Baby Dust