FINAL PAPER JUZ AROUND THE CORNER


Oja...tekun dengan SYOKnya!!

Tisshot - ethics...ethics!!!
Pejam celik...pejam celik...rupanya pengajianku dah nak sampai ke penghujung semester pun. Cepat betul masa berjalan!!!. Minggu depan, aku akan menduduki Final Exam untuk semester 01. Walaupun baru je masuk part 1, tapi rasanya cara kami handle assignment dan jugak Mid Term Paper dah macam student tahun akhir je. Kalau ada orang tanya aku best ke sambung Master...my answer is YES...tapi korang kena la betul-betul persiapkan mental dan fizikal terutamanya bagi student part-time yang dah berkerjaya macam aku nih. Ye la...mana nak kejar date line kerja lagi...mana nak kejar date line assignment lagi...memang betul-betul redundant. Yang penting, untuk mengelakkan masalah kerja timbul atau ketidakpuashatian di kalangan officemate kita...make sure perkara pertama yang korang kena buat adalah dengan memberitahu bos akan jadual kelas dan jugak jadual pengajian sepanjang semester agar bos tu senang sikit nak susun jadual untuk korang. Lepas tu, kalau korang nak mengulat ke library ke sebab nak siapkan kerja sekolah pun...make sure bos korang tahu yang korang ada di library. Bukannya susahpun, bagitau je PA bos atau sms je. Nanti takde la bos tu tercari-cari korang kat opis. Berbalik kepada citer Final Paper yang bakal kunjung tiba tak lama je lagi nih...harap-harap keputusan yang aku dapat setimpal dengan usaha yang telah aku lakukan sepanjang pengajian aku nih. Alhamdulillah, keputusan Mid-Term Paper dan assignment pun agak memuaskan hati. Thanks to Oja dan Ain sebab kita selalu sama-sama brainstorming dan always work smart dalam memastikan pengajian kita tak terkandas. Harapan aku...semoga Allah memudahkan urusan dunia kami ini, semoga diterangkan hati dalam menuntut ilmuNya dan semoga kami berjaya untuk melangkah ke part 2 plak. Amin.

...still got 3 assignments to be submit

Comments

Popular posts from this blog

Embrio Transfer (ET)

Ovum Pick Up (OPU)

My Journey to Baby Dust