Mood dah datang....

Dalam banyak-banyak hari...24 Ogos 2010 jugak yang saya pilih untuk bukak blog sendiri. Alasannya...dah takde keje sangat dah kot!!. Sambil update blog...sempat jugak saya edit koleksi gambar-gambar peribadi yang semakin menyemak dalam hardisc. Untuk hari ni aje...seperti biasa rutin saya pergi opis seawal jam 930 pagi. Sampai opis tegur kengkawan dulu sambil chit chat. Org kata panaskan enjin dulu sebelum kita memulakan kerje walaupun bulan-bulan posa ni kerje dah memang berkurangan pun!!. Sambil wat keje...laju je tangan saya ni meng-update FB. Sambil jari-jemari ni dok klik itu dan ini...mulut saya pun tak kurang hebatnya bergayut di henpon. Agaknya sebab tu oja ngan ain suka panggil saya 'Miss Call' ataupun 'Miss-ing'. Hekhekhek!!!. Hari ni jugak...mood aku nak wat keje datang setelah sekian lama saya berada dalam mode MaLAs. Ingatkan...tengahari nak mengulor kejap pg MidVall tapi malas plak nak drive. Takpe la...sementara mood RaJiN dh datang...kita buat la apa yang patut ye. Seperti kebiasaan, jam 4 petang saya dah cabot coz kena bergegas balik nak memasak. Satu perangai saya kalau bulan posa nih...dahku suka makan kat umah. Masak sendiri walaupun simple lagi nikmat dr beli lauk kat luar tuh. Lepas bukak posa...jari jemarisaya akan mula gatal nak bukak Fb. Hehehe. Inilah ketagihan budak-budak zaman sekarang. Bak kata someone yang rapat denganku..."budak-budak zaman sekarang kalau takde laptop boleh mati gamaknya". Hmmm...tetiba teringat kat dia (^_^). Better stop dulu...nanti nak update lagi blog saya ini kasik gempak sikit. Assalamualaikum.

Comments

Popular posts from this blog

Embrio Transfer (ET)

Ovum Pick Up (OPU)

My Journey to Baby Dust